Komen eten op Horizon 1
Dinsdag 12 mei was het weer tijd voor een gezellige “Komen Eten”-editie op Horizon 1.
De bewoners maakten heerlijke desserts klaar: cake, chocomousse, vanillecrème, appel- en perencrumble met ijs én tiramisu. De bewoners van Horizon 2 mochten mee komen genieten van al dat lekkers.
Het werd een warme en gezellige namiddag vol smakelijke desserts en fijne momenten samen.
Binnenkort is het de beurt aan Horizon 2 om hun baktalent te tonen. Wij kijken er alvast naar uit!
Schrijf je in voor de nieuwsbrief