Beste bewoners en familie,

Graag informeren wij u ivm de stand van zaken over het aanbieden van telefonie voor de bewoners.

Eerder hadden wij het opzet om de bewoners met een gsm over de wifi van het woonzorgcentrum te laten telefoneren.

Wij kregen echter van bewoners en familie de vraag om toch de mogelijkheid uit te werken voor een vast telefoonnetwerk.

We zijn hiervoor op zoek gegaan naar een partner die dit voor ons kan opzetten.

Hierbij was het gebruiksgemak voor de bewoner de belangrijkste factor.

Dit was een niet zo eenvoudige zoektocht in een zeer divers aanbod aan mogelijkheden. 

Vandaar dat dit enige tijd in beslag heeft genomen.

Wij hebben een partner gevonden die de telefonie zal opzetten zodat de bewoners rechtstreeks naar buiten kunnen bellen en opgebeld worden.

 Wanneer je een bewoner wil bereiken die voor een vast toestel kiest bel je naar een vast nummer. Dit nummer zal verschillend zijn van het nummer van het woonzorgcentrum.

Eens ingebeld kom je op een keuzemenu waarbij je het toestelnummer moet intoetsen van de bewoner die je wil bereiken.

Daarna word je rechtstreeks met de kamer van de bewoner verbonden.

De kosten voor de telefonie zijn niet inbegrepen in de dagprijs en  zullen apart worden aangerekend.

Deze kosten zullen bestaan uit een vast bedrag  van 10€/maand voor het gebruik van het toestel en het abonnement.

Daarnaast worden de uitgaande gesprekskosten aangerekend. 

Deze bedragen:

      0.035€ per minuten naar een vast Belgisch nummer

      0.075€ per minuut naar een Belgisch mobiel nummer

We hopen dat de partner klaar is met de configuratie tegen 14 juni en wij deze dienst kunnen aanbieden.

Wij vernemen graag of je wenst gebruik te maken van deze dienstverlening.

Je kan dit melden aan de administratie via mail receptie@delichtervelde.zkj.be of telefonisch op 09/382 70 10

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

linkedin